SPIS TREŚCI

REGULAMIN SKLEPU

Produkty oferowane w Sklepie są sprzedawane przez  Trappa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-078), ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 25, NIP 897 176 75 30, REGON 021381796, zarejestrowany w KRS pod nr 0000368804 przez Sąd Rejestrowy we Wrocławiu, kapitał zakładowy 12 000 zł, dalej jako Sprzedawca.

Możesz skontaktować się ze Sprzedawcą pisząc na adres e-mail: nieczekaj@zwiększajzyski.pl lub telefonicznie: +48 799 051 611 .

§1 PODSTAWOWE POJĘCIA

Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

  1. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  2. Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
  3. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłane Klientowi;
  4. Dostawa – oznacza dostarczenie Klientowi Produktu przez Sprzedawcę;
  5. Dostawca – podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca, a którego zadaniem jest zrealizowanie dostawy (szczegółowe informacje dot. dostawców i form dostawy określono na stronie Sprzedawcy);
  6. Europejska Rada Usług Cyfrowych – niezależna grupa doradcza koordynatorów ds. usług cyfrowych dla celów nadzoru dostawców usług pośrednich; Rada Usług cyfrowych w rozumieniu art. 61 Aktu o usługach cyfrowych;
  7. Grupa – interaktywna grupa społecznościowa prowadzona w serwisie Facebook lub Discord, utworzona i zarządzana przez Sprzedawcę przeznaczona do wymiany informacji, dyskusji dostępna wyłącznie dla określonej grupy Klientów; 
  8. Komisja Europejska – organ wykonawczy Unii Europejskiej;
  9. Klient – podmiot, który dokonuje zakupu produktu/-ów,  tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę ze Sprzedawcą, zwana również Użytkownikiem;
  10. Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
  11. Nielegalne Treści – informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii Europejskiej lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii Europejskiej, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa; nielegalne treści w rozumieniu art. 3 lit. h Aktu o usługach cyfrowych. 
  12. Opinie – wszystkie subiektywne wypowiedzi lub ich fragmenty publikowane przez Właściciela Serwisu w Serwisie lub pozostawione przez Użytkowników za pośrednictwem dedykowanych do tego funkcjonalności Serwisu.
  13. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy);  
  14. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
  15. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  16. Produkt –Towar, Produkt elektroniczny, Usługa, Usługa cyfrowa oferowana przez Sprzedawcę w Sklepie, przeznaczona do sprzedaży; Produkt ma charakter odpłatny, chyba że wskazano inaczej;
  17. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa, którą Klient otrzymuje w ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego. Format pliku zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf, audio/video);
  18. Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta;
  19. Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą Klientowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą takich danych; 
  20. Usługa świadczona drogą elektroniczną – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Właściciela Serwisu za pośrednictwem Serwisu; usługa w rozumieniu art. 2 pkt 4 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w tym formularze Dane płatności, Koszyk, Newsletter; usługa społeczeństwa informacyjnego w rozumieniu art. 1 ust. 1 lit. b) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/1535 z dnia 9 września 2015 r. ustanawiająca procedurę udzielania informacji w dziedzinie przepisów technicznych oraz zasad dotyczących usług społeczeństwa informacyjnego (tekst jednolity), Dz. U. UE.L.2015.241.1; 
  21. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
  22. Sklep/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż produktów przez Sprzedawcę;
  23. Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  24. Towar z elementami cyfrowymi – towar zawierający treść cyfrową lub usługę cyfrową lub z nimi połączony w taki sposób, że brak treści cyfrowej lub usługi cyfrowej uniemożliwiłby jego prawidłowe funkcjonowanie;
  25. Treści – wszelkie informacje, w tym dane osobowe i nieosobowe wytwarzane lub dostarczane przez Użytkownika w ramach korzystania z Usług elektronicznych; 
  26. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie do przechowywania informacji, które pozwalają na dostęp do tych informacji w przyszłości (przez czas niezbędny do realizacji celów, jakim te informacje służą) i umożliwiają odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
  27. Umowa – wzajemne uzgodnienia Sprzedawcy i Klienta określające wzajemne prawa oraz obowiązki;
  28. Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Sklep lub Grupę, w tym Kupujący.

§2 ZASADY WSPÓŁPRACY I ZAWARCIA UMOWY

  1. Warunki realizacji umowy i zasady współpracy określają Regulamin oraz Oferta. 
  2. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.  
  4. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania płatności oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta z zastrzeżeniem postanowienia poniżej.
  5. W sytuacji gdy termin płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i oraz potwierdzenia złożenia zamówienia przez Klienta

§3 CENA

  1. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, zastrzeżeniem sytuacji gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek VAT.
  2. Cena nie zawiera informacji odnośnie kosztów dostawy czy innych kosztów, które Klient zobowiązany będzie ponieść, a o których to kosztach będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia. 
  3. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Produktu. 
  4. Ceną najniższą jest najniższa cena za Produkt, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku produktu oferowanego do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest ceną najniższą obowiązującą w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do dnia wprowadzenia obniżki. 
  5. W przypadku obniżenia ceny Produktu, który ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności – obok ceny za Produkt, Sprzedawca uwidacznia także informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżki.
  6. W przypadku gdy Sprzedawca stosuje procedurę indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, Sprzedawca informuje o tym Klienta przed złożeniem zamówienia.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wycofania oraz wprowadzania nowych Produktów. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na zamówienie, które zostało złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny.

§4 PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca oferuje cztery rodzaje płatności:
    1. płatność jednorazowa;
    2. płatność subskrypcyjna;
    3. płatność w częściach na podstawie faktury proforma;
    4. płatność w ratach oferowana przez podmiot zewnętrzny. 
  2. Sprzedawca dopuszcza możliwość przedsprzedaży Produktów. Termin dostawy produktu sprzedawanego w czasie przedsprzedaży każdorazowo zostanie podany w Ofercie.

§5 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może korzystać ze Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.  zamówienia składane w soboty, niedziele lub święta są rozpatrywane następnego Dnia roboczego.
  2. Sprzedawca korzysta z usług Serwisu Przelewy24 do oferowania płatności on-line. 
  3. Płatności można dokonać za pomocą przelewu elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK oraz za pośrednictwem innych płatności oferowanych przez Serwis.
  4. Klient ma obowiązek dokonać płatności niezwłocznie po złożeniu zamówienia, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub wybranego przez Klienta sposobu płatności.
  5. W celu zakupu Produktów przez Sklep należy:
    1. wybrać Produkt/-y, które chce się kupić, spośród opcji dostępnych na stronie, poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka” lub przycisku analogicznego;
    2. po wybraniu Produktów należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób płatności, sposób dostawy);
    3. zapoznać się z informacją o łącznej cenie za wybrane Produkty, w tym za dostawę oraz o innych dodatkowych kosztach, wynikających ze złożonego zamówienia;
    4. oświadczyć, po uprzednim przeczytaniu Polityki prywatności, że Klient zapoznał się z zasadami przetwarzania danych osobowych poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Zapoznałem(-am) się z Polityką prywatności”, który zawiera aktywny link, po naciśnięciu, którego w nowym oknie otwiera się podstrona Sklepu z Polityką prywatności;
    5. zaakceptować uprzednio przeczytany Regulamin poprzez zaznaczenie okienka oznaczonego jako „Zapoznałem(-am) się i akceptuję Regulamin”, który zawiera aktywny link, po naciśnięciu, którego w nowym oknie otwiera się podstrona Sklepu z Regulaminem. 
    6. w przypadku złożenia zamówienia na Produkt elektroniczny – wyrazić zgodę na dostarczenie treści cyfrowych objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość. Treść komunikatu przy okienku jest następująca „Wyrażam zgodę na dostarczenie mi treści cyfrowych objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjmuję to do wiadomości. Jestem świadomy(– a), że w ten sposób tracę prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość”. Akceptacja checkboxa jest niezbędna do realizacji zamówienia;
    7. w przypadku złożenia zamówienia Usługi, która może być wykonana w terminie 14 dni od dnia zakupu – wyrazić zgodę na wykonanie w pełni usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Treść komunikatu przy okienku jest następująca „Wyrażam zgodę na wykonanie w pełni usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jestem świadomy(-a) i przyjmuję do wiadomości, że w ten sposób tracę prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość z chwilą ich pełnego wykonania”;
    8. w przypadku złożenia zamówienia Usługi, której realizacja może rozpocząć się w terminie 14 dni od dnia zakupu – wyrazić zgodę na rozpoczęcie usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Treść komunikatu przy okienku jest następująca “Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Przyjmuję do wiadomości, że w przypadku zgłoszenia żądania odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z art. 35 ustawy o prawach konsumenta, będę zobowiązany(-na) do zapłaty za świadczenie spełnione do chwili odstąpienia od umowy”.
  6. Po dokonaniu czynności, o których mowa powyżej, Klient powinien wyrazić zgodę na realizację zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za zamówienie.
  7. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Klient zostanie przeniesiony na stronę systemu płatności celem dokonania płatności za wybrane Produkty. Po skutecznym dokonaniu płatności, Klient zostanie przeniesiony na stronę Sklepu z potwierdzeniem zakupu i szczegółami zamówienia.
  8. Klient ma świadomość, że dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” potwierdza złożenie zamówienia z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty. 
  9. Po zawarciu Umowy, Sprzedawca przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały przekazane przed zawarciem Umowy.
  10. Sprzedawca ma prawo anulować zamówienie w przypadku niedokonania płatności przez Klienta w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia lub w przypadku wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia w sposób uniemożliwiający jego prawidłową realizację pomimo wezwania Klienta do uzupełnienia/poprawienia danych pod rygorem anulowania zamówienia.

§6 ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Produkty fizyczne

  1. Termin na realizację zamówienia, w tym na dostawę Produktów, jest uzależniony od wskazanego przez Sprzedawcę terminu przygotowania zamówienia, a następnie od terminu dostawy przewidzianego dla wybranego przez Klienta sposobu dostawy. W przypadku gdy z Oferty nie wynika inaczej, czas przygotowania zamówienia wynosi do 1 do 2 Dni roboczych, a termin dostawy wynosi od 3 dni do 7 Dni roboczych.
  2. Termin na realizację zamówienia, w tym na dostawę Produktów, należy liczyć od dnia zawarcia umowy.
  3. Sprzedawca informuje Klienta o:
  4. terminie przygotowania zamówienia przez Sprzedawcę w dniach roboczych oraz 
  5. terminie dostawy Produktów przez Dostawcę w dniach roboczych – w zależności od wybranego przez Klienta sposobu dostawy.  
  6. Dostawa realizowana jest na terenie Polski. W przypadku dostaw realizowanych poza Polskę lub innymi wskazanymi wyżej krajami, Klient uzgadnia indywidualnie ze Sprzedawcą szczegółowe warunki dostawy. 
  7. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia lub do punktu odbioru wskazanego przez Klienta – w zależności od wybranego sposobu dostawy.
  8. W razie problemów z dostarczeniem przesyłki przez Dostawcę, takich jak m.in. nieobecność Klienta pod wskazanym adresem, Dostawca pozostawia awizo pod tym adresem lub e-mailowo/telefonicznie ustala inny termin, w którym możliwe będzie dostarczenie zamówienia. W przypadku nieodebrania zamówienia w wyznaczonym terminie, zamówienie zostanie odesłane do Sprzedawcy. Po odesłaniu, zostanie ustalony z Klientem nowy termin dostawy oraz określone zostaną koszty ponownej dostawy.
  9. Klient powinien zbadać odebrane zamówienie przy odbiorze przesyłki, a w razie stwierdzenia nieprawidłowości – ma prawo zażądać od Dostawcy sporządzenia protokołu z odbioru.

Produkty elektroniczne

  1. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego Produkt elektroniczny, dostęp do Produktu zostanie udzielony Klientowi niezwłocznie po dokonaniu skutecznej płatności, nie później niż w terminie 48 godzin, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  2. Produkt elektroniczny będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  3. W przypadku Produktu takiego jak np. kursy lub inne produkty elektroniczne, w ramach których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu lub od razu – w zależności od tego, co wynika z Oferty. 
  4. W przypadku zakupu Produktu uwzględniającego dostęp do grupy na Facebooku, Discrodzie lub do innych platform, a także do transmisji na żywo (webinarów/spotkań on-line), Klientowi zostanie przydzielony dostęp do ww. miejsc niezwłocznie po zakupie lub w terminie wynikającym ze specyfiki i Oferty.
  5. Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach Produktu.
  6. O ile nic innego nie wynika z Oferty, dostęp do Produktu jest ograniczony czasowo i wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia Umowy.
  7. Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą. 
  8. Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową. 

Konsultacje/Spotkania/Sesje 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące usługi znajdują się w Ofercie.
  2. Pod pojęciem godziny należy rozumieć 60 minut, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
  3. Konsultacje zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub w formie wiadomości sms i/ lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  4. Klient może skorzystać z Usługi nie później niż w terminie 6 miesięcy od dnia zakupu, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  5. Istnieje możliwość 1-krotnej zmiany terminu Usługi. Warunkiem zmiany jest odwołanie terminu Usługi najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu. W przypadku nieodwołania Usługi zgodnie z ww. zasadami, Usługa zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu powinna nastąpić e-mailowo lub telefonicznie na wskazany w Regulaminie adres e-mail lub numer telefonu.

Sprzedaż w modelu subskrypcyjnym 

  1. W przypadku sprzedaży w modelu subskrypcyjnym, w tym udzielania dostępu do Produktów na czas określony, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
  2. Umowa jest zawierana na czas określony wskazany w zamówieniu, o ile nic innego nie wynika z Oferty i charakteru Produktu. 
  3. Sprzedawca może oferować rabaty warunkowe. 
  4. Wysokość opłaty za korzystanie z Produktów w modelu subskrypcyjnym, w tym czas trwania Subskrypcji, określony jest Ofercie lub indywidualnie z Klientem. W przypadku Produktów sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym Sprzedawca może udzielać rabatu o charakterze warunkowym, tj. pod warunkiem, że zawarta umowa nie zostanie wypowiedziana przed upływem terminu, na który została zawarta, tj. przed upływem okresu subskrypcji. 
  5. Klient może dokonać płatności za dostęp do Produktu oferowanej w  modelu subskrypcyjnym:
    1. na podstawie faktury proforma wystawionej przez Sprzedawcę;
    2. za zgodą Klienta, subskrypcja może być odnawiana w sposób automatyczny na kolejne określone z góry odcinki czasu ustalone w Ofercie. W takim przypadku opłata za kolejne odcinki czasu trwania subskrypcji będzie pobierana w sposób automatyczny (płatność odnawiana automatycznie) do ostatniego dnia trwania subskrypcji.
  6. Płatność odnawiana automatycznie polega na cyklicznym pobieraniu Ceny za Produkt z karty płatniczej podanego przez Klienta, bez konieczności każdorazowej akceptacji płatności. 
  7. W przypadku subskrypcji odnawialnej, subskrypcja ta będzie się automatycznie odnawiana ze zgodą Klienta do pobrania opłaty w zależności od wybranego odcinka czasu:
    1. miesięczny – co miesiąc (30 dni kalendarzowe);
    2. 3- miesięczny – co 3 miesiące (90 dni kalendarzowych);
    3. inny wskazany w Ofercie. 
  8. Sprzedawca informuje Klienta w formie wiadomości e-mail o zbliżającym się upływie czasu trwania subskrypcji, nie później niż na 3 dni przed upływem ostatniego dnia trwania subskrypcji. subskrypcja będzie odnawiana w sposób automatyczny na kolejne określone z góry odcinki czasu. Opłata za kolejne odcinki czasu trwania subskrypcji będzie pobierana w sposób automatyczny (płatność odnawiana automatycznie) ostatniego dnia trwania subskrypcji.
  9. Subskrypcja oczekuje 48 godzin pomiędzy nieudaną płatnością a ponowną próbą sfinalizowania płatności.W przypadku:
    1. pierwszej nieudanej próby pobrania, system podejmie kolejną próbę pobrania środków po 12 godzinach od pierwszej niepoprawnej płatności;
    2. drugiej nieudanej próby pobrania, system podejmie kolejną próbę pobrania środków po 12 godzinach od drugiej niepoprawnej płatności;
    3. trzeciej nieudanej próby pobrania, system podejmie kolejną próbę pobrania środków po 24 godzinach od trzeciej niepoprawnej płatności;
    4. czwartej nieudanej próby pobrania, system podejmie kolejną próbę pobrania środków po 48 godzinach od czwartej niepoprawnej płatności;
    5. piątej nieudanej próby pobrania, system podejmie kolejną próbę pobrania środków po 72 godzinach od piątej niepoprawnej płatności. Po tej próbie system kwalifikuje płatność jako nieudaną. 
  10. Klient ma prawo do rezygnacji z Produktów sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym w każdym czasie samodzielnie w ramach Konta lub poprzez zgłoszenie oświadczenia woli o rezygnacji z subskrypcji w formie wiadomości e-mail przesłanej do Sprzedawcy na adres: nieczekaj@zwiekszajzyski.pl. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku rezygnacji z Produktów sprzedawanych w modelu subskrypcyjnym, w ramach których Klienta otrzymał od Sprzedawcy rabat warunkowy, Klient jest zobowiązany do uiszczenia Ceny regularnej. 
  11. Płatności dokonywane w ramach subskrypcji odbywają się za pośrednictwem zewnętrznego pperatora płatności, na zasadach określonych w regulaminie operatora płatności. Sprzedawca nie ma wplywu na regulamin operatora płatności i nie ponosi odpowiedzialności za ich prawidłowość. 
  12. W przypadku gdy Umowa nie zostanie wypowiedziana najpóźniej do dnia poprzedzającego termin obowiązywania Umowy, Umowa zostanie automatycznie przedłużona na czas nieokreślony. Wypowiedzenie można złożyć na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie bez podania przyczyny lub poprzez kliknięcie opcji dostępnej w ramach Konta Użytkownika.
  13. W przypadku Umowy zawartej na czas nieokreślony możliwe jest jej rozwiązanie z ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego.
  14. Miesiąc dostępu należy rozumieć jako miesiąc kalendarzowy licząc od dnia dokonania skutecznej płatności.

Usługi – inne 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące Usługi znajdują się w Ofercie. 
  2.  Termin realizacji Usługi jest liczony od dnia otrzymania od Klienta informacji niezbędnych do należytej realizacji Usługi, chyba że co innego wynika z Oferty.

Zmiana terminu wykonania Usługi

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie prawo do odwołania z ważnej przyczyny wykonania Usługi w terminie nie później niż na 12 godzin przed planowanym terminem, chyba, że ważna przyczyna wystąpiła później. Przez ważną przyczynę należy rozumieć zdarzenia losowe, w szczególności nagła choroba.
  2. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty e– mail o odwołaniu wykonania Usługi z ważnej przyczyny i wyznaczymy nowy termin.
  3. Usługa zostanie wykonana w najbliższym możliwym terminie. Uiszczona Cena zostanie zaliczona na poczet realizacji nowego terminu lub zostanie zwrócona Klientowi – zgodnie z jego decyzją.
  4. Zmiana harmonogramu Usługi realizowanej w grupie przez Klienta nie jest możliwa.
  5. Nieobecność Klienta na zajęciach grupowych nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia Ceny za Usługę zrealizowaną zgodnie z harmonogramem.

§7 WARUNKI TECHNICZNE

  1. Klient może korzystać ze Sklepu zgodnie z Regulaminem i obowiązującymi przepisami.
  2. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
  3. W celu skorzystania ze Sklepu lub złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
  • aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
  • aktywnego konta poczty elektronicznej.

4. W celu skorzystania z Produktów (nie dotyczy Produktów fizycznych), konieczne jest posiadanie przez Klienta:

  • aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
  • aktywnego konta poczty elektronicznej;
  • aktualnego narzędzia/programu obsługującego pliki elektroniczne w formacie wskazanym w Ofercie (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
  • konta na platformie społecznościowej Facebook lub komunikatora w przypadku, gdy z Oferty wynika, iż przedmiotem umowy jest m.in. dostęp do dedykowanej grupy na Facebooku.

5. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed skorzystaniem ze Sklepu lub przed złożeniem zamówienia na Produkt.

6. Sprzedawca może weryfikować Treści pozostawione przez Użytkownika w Grupie. Szczegółowe zasady weryfikowania i moderowania Treści, zgłaszania Nielegalnych Treści, Treści niezgodnych Regulaminem, wydawanie decyzji oraz prawo odwołania się od decyzji reguluje załącznik nr 4 do Regulaminu.

§8 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkownika Usługi świadczone drogą elektroniczną. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych. 
  2. Umowa Usługi świadczone drogą elektroniczną zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony w przypadku:
    1. dostępu do Sklepu lub Grupy – z chwilą skutecznego wywołania przez Użytkownika w oknie przeglądarki urządzenia Użytkownika, strony internetowej Sklepu, Grupy lub skorzystania przez Użytkownika z przekierowania prowadzącego do Sklepu lub Grupy;
    2. korzystania z funkcjonalności Sklepu – z chwilą skorzystania przez Użytkownika z danej usługi.
  3. Na warunkach określonych w Regulaminie, Umowa o świadczenie Usługi drogą elektronicznązostaje rozwiązana w przypadku:
    1. dostępu do Sklepu lub Grupy – z chwilą opuszczenia Sklepu lub Grupy przez Użytkownika;
    2. korzystania z funkcjonalności Sklepu lub Grupy – zaprzestania korzystania z danej funkcjonalności lub z chwilą opuszczenia Sklepu lub Grupy przez Użytkownika.
  4. Korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną jest nieodpłatne i dobrowolne, ale niezbędne w celu przeglądania asortymentu Sklepu lub Grupy. 
  5. Usługi świadczone drogą elektroniczną mają charakter jednorazowy i ulegają zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Sklepu lub Grupy. 
  6. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać każdą umowę o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym.
  7. Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej nieczekaj@zwiekszajzyski.pl. Punkt kontaktowy właściwy jest do bezpośredniej komunikacji z:
    1. organami państw członkowskich należących do UE oraz Komisji Europejskiej i Europejskiej Rady Usług Cyfrowych;
    2. Użytkownikami. 
  8. W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Sklepu lub Grupy, Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: nieczekaj@zwiekszajzyski.pl. 
  9. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych jest fakultatywne i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem.
  10. Wszelkie reklamacje rozwiązywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja. 
  11. Korzystanie z Usług śwadczonych drogą elektroniczną związane jest z przesyłaniem danych przy pomocy sieci internet, co obarczone jest ryzykiem charakterystycznym dla tej sieci.

§9 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJE

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę, w tym dostępne w Sklepie dokumenty prawne jak regulamin sklepu, polityka prywatności, a także Produkty elektroniczne i Usługi, teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe są utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
  2. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Sprzedawca bądź inny podmiot, od którego Sprzedawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez Sprzedawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
  3. Wszelkie materiały udostępniane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z Oferty. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. 
  4. Sprzedawca udziela Klientowi niewyłącznej licencji, bez prawa do udzielania sublicencji oraz bez ograniczeń terytorialnych. Ograniczenia czasowe wynikają z Oferty lub z niniejszego Regulaminu. W przypadku wątpliwości przyjmuje się, że licencja została udzielona na 1 rok. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zostało uwzględnione w cenie. 
  5. Klient ma prawo do korzystania z materiałów na następujących polach eksploatacji:
    1. w zakresie zapisu utworu oraz wydruku – zapis techniką cyfrową na Koncie Użytkownika lub w inny sposób dozwolony przez Sprzedawcę; wydruk może być dokonany na własne potrzeby korzystania z materiałów;
    2. modyfikacji utworu na własne potrzeby w zakresie wynikającym ze wskazówek, instrukcji/instrukcji wideo, komentarzy.
  6. Licencja nie obejmuje prawa do:
    1. kopiowania w całości lub w części, z wyłączeniem zakresu, w jakim jest to koniecznie dla prawidłowego korzystania z Produktu cyfrowego na własny użytek;
    2. tworzenie na bazie Produktu cyfrowego lub jego części produktów pochodnych;
    3. przekazywania prawa do korzystania z Produktu cyfrowego lub jego części innym osobom, licencjonowania, dzierżawy, najmu, użyczania lub przekazywania (udostępnienia) w inny sposób Produktu cyfrowego w całości lub w części.
  7. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Sprzedawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.
  8. Sprzedawca ma prawo do dokonania okresowej aktualizacji Produktów, w tym w szczególności Produktów elektronicznych.

§10 UPRAWNIENIA DOT. TOWARU

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odpowiedzialności za zgodność świadczenia z Umową zobowiązującą do przeniesienie własności Towaru na Konsumenta oraz Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w zakresie umów zawartych od dnia 1 stycznia 2023r.  
  2. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będącej towarem, nie stosuje się przepisów działu XI księgi trzeciej II tytułu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, a jedynie ustawę o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje dot. ww. zasad znajdują się w ustawie o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany lub w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta – również odstąpienia od umowy.
  4. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli zarówno naprawa, jak i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Klient udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. 
  5. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 
  • Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub nie doprowadził Towaru do zgodności z umową
  • brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową; 
  • brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy;
  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna. 

7. W razie odstąpienia od umowy Klient niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Klientowi cenę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania. 

8. Klient może złożyć reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową wysyłając ją na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie (adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania. Klient może złożyć reklamację z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu. Niniejsza procedura ma odpowiednie zastosowanie do uprawnień wynikających z §9 Regulaminu.

9. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

10. Postanowień niniejszego rozdziału nie stosuje się do Towaru, który służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej.

11. Poza uprawnieniami wynikającymi z rękojmi, niektóre Towary mogą być objęte gwarancją. W takim przypadku, informacje dotyczące gwarancji zostaną określone m.in. w Ofercie lub w odrębnym dokumencie zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie o prawach konsumenta.

§10 DODATKOWE UPRAWNIENIA KLIENTA DOTYCZĄCE TREŚCI/USŁUGI CYFROWEJ

  1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1 stycznia 2023r. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
  2. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. 
  3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. 
  4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 
  • doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów  
  • Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 
  • brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową; 
  • brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy; 
  • z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

5. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności z umową jest nieistotny. 

6. Jeżeli Klient nie otrzymał treści lub usługi cyfrowej, Klient informuje o tym Sprzedawcę. W przypadku ich niedostarczenia niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od umowy. 

7. Klient może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli: 

  • Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub 

  • Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Klienta, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.

8. Przepisów niniejszego paragrafu nie stosuje się, jeżeli umowa przewiduje dostarczenie treści cyfrowej za pośrednictwem materialnego nośnika.

§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej.  W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Regulaminu.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:
  • o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
  • o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
  • przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (tzw. towar na zamówienie);
  • przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • przedmiotem świadczenia jest dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
  • cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • zawarcie nastąpiło drodze aukcji publicznej;
  • przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w przypadku, których Klient wyraźnie zażądał od Sprzedawcy aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.

4. Klient, o którym mowa w ust. 1 ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu w związku z korzystaniem z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.

5. W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, Klient powstrzymuje się od korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.

§12 KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Sprzedawca tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj. indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę w celu korzystania z Produktów Sprzedawcy po dokonaniu przez Klienta rejestracji i zawarciu nieodpłatnej umowy na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika, dalej jako Konto. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
  2. Klient nie może udostępniać Konta Użytkownika osobom trzecim lub posiadać kilka Kont Użytkownika.
  3. Założenie Konta Użytkownika jest konieczne do uzyskania dostępu do Konta Użytkownika, złożenia zamówienia oraz do uzyskania dostępu do Produktu, o ile Produkt udostępniany jest na Koncie Użytkownika.
  4. Sprzedawca przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące 
    Konta Użytkownika. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta Użytkownika hasło generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien niezwłocznie ustanowić nowe hasło. 
  5. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika Sprzedawcy e-mailowo lub w inny sposób przyjęty do komunikacji ze Sprzedawcą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny.
  6. Usunięcie Konta Użytkownika może wiązać się z utratą dostępu do Produktów udostępnionych w ramach Konta Użytkownika.
  7. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
  • z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
  • bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§13 WIZERUNEK

  1. Klient jest świadomy tego, że wizerunek Uczestnika udostępniany przez niego w ramach współpracy ze Sprzedawcą, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy. 
  2. Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub poprzez udostępnienie swojego wizerunku Sprzedawcy w inny sposób, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów wskazanych w ust. 1. 
  3. Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody. 
  4. Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
  5. Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.

§14 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  3. Przedsiębiorca, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma obowiązek zbadać przesyłkę przy jej odbiorze. W razie dostrzeżenia wad i uszkodzeń – Przedsiębiorca ma obowiązek sporządzić protokół  przy odbiorze.  W przypadku niedopełnienia ww. formalności, Sprzedawca nie odpowiada za wady i uszkodzenie Produktu powstałe od chwili przyjęcia go przez Dostawcę aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  4. Strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi/ niezgodności Produktu z umową/wady rzeczy względem Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta. 
  5. Sprzedawca ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Sprzedawca przesyła Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  7. Sprzedawca odpowiada wyłącznie z winy umyślnej oraz ogranicza swoją odpowiedzialność do wysokości ceny uiszczonej przez Klienta.

§15 OPINIE O PRODUKTACH

  1. Opinie dotyczące Produktów publikowane przez Sprzedawcę są przez niego weryfikowane.
  2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Sprzedawcę w zakresie Klientów korzystających dotychczas z Produktów Sprzedawcy, jak również poprzez bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii.
  3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z Produktów Sprzedawcy, opinia ta nie jest publikowana przez Sprzedawcę.
  4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z Produktów Sprzedawcy, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.
  5. Sprzedawca nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§16 WYPOWIEDZENIE UMOWY

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta w zakresie w jakim zawarta umowa ma charakter umowy zlecenia lub umowy o świadczenie usług może wypowiedzieć umowę z ważnej przyczyny z zachowaniem 1 – miesięcznego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca ma prawo do dochodzenia zwrotu kosztów, ktore poczynił w celu należytego wykonania Umowy, w tym części wynagrodzenia odpowiadającego dotychczasowtm czynnościom Sprzedawcy, a Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest je zwrócić. 
  2. Przedsiębiorca, który nie posiada statusu Przedsiębiorcy na prawach konsumenta nie może wypowiedzieć umowy bez ważnej przyczyny. 
  3. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn lub w przypadku istotnego naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, w tym w szczególności z powodu braku terminowego uiszczenia należności, naruszenia praw autorskich, po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia odpowiedniego terminu dodatkowego pod rygorem wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym. 
  4. W pozostałych przypadkach, Sprzedawca uprawniony jest do wypowiedzenia umowy z ważnych przyczyn leżących po stronie Klienta z zachowaniem 1- miesięcznego okresu wypowiedzenia.

§17 DOSTAWA PRODUKTU MIESZANEGO

  1. Sprzedawca może oferować Produkty mieszane. 
  2. Dostawa Produktu mieszanego odbywa się na zasadach określonych w opisie Produktu lub w Ofercie. 
  3. Do Produktów mieszanych zastosowanie mają postanowienia Regulaminu i przepisy prawa w zależności od ich kwalifikacji prawnych. Do Produktu mieszanego, którego:
    1. podstawowym świadczeniem jest Produkt elektroniczny – stosowane są odpowiednio postanowienia Regulaminu regulujące Produkty cyfrowe;
    2. podstawowym świadczeniem jest Usługa – stosowane są odpowiednio postanowienia Regulaminu regulujące Usługi;
    3. podstawowym świadczeniem jest Usługa i Produkt elektroniczny – uznaje się, że w ramach Serwisu zawierana jest umowa mieszana. Do takich Produktów mieszanych stosowane są do Usługi odpowiednio postanowienia Regulaminu regulujące Usługi, zaś do Produktu elektronicznego odpowiednio postanowienia Regulaminu regulujące Produkt elektroniczny. 
  4. W przypadku zawarcia Umowy na Produkty elektroniczny, Usługi, Produkt mieszany, Kupujący zawiera z umowy różnego rodzaju.
  5. W razie wątpliwości co do tego, czy zawierana umowa jest umową o świadczenie usług czy umową o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, należy stosować przepisy dotyczące Usług, w tym prawa odstąpienia od umowy w przypadku Usług.

§18 ŚWIADCZENIA DODATKOWE I NIEODPŁATNE

  1. Oferowanym Produktom mogą towarzyszyć świadczenia dodatkowe, w tym w szczególności:
    1. dostęp do Grupy
    2. udział w dodatkowych wydarzeniach, takich jak webinar online, szkolenie online. 
    3. konsultacje 
  2. świadczenia dodatkowo mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy, za które Klient uiszcza Cenę. 
  3. Świadczenia dodatkowo mogą być świadczone w całości lub w części lub na odrębnych zasadach innych niż wskazane w Regulaminie lub Ofercie, w tym bez konieczności uiszczania Ceny. 
  4. Termin w jakim świadczenia dodatkowe powinny być zrealizowane określa Oferta. 

§19 GWARANCJA JAKOŚCI

  1. Sprzedawca jako gwarant udziela gwarancji jakości na Produkty. Na potrzeby oświadczenia gwarancyjnego Sprzedawca podaje pełną nazwę oraz adres gwaranta: Trappa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-078), ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 25, NIP 897 176 75 30, KRS 0000368804. 
  2. Gwarancją jakości objęte są wyłącznie te Produkty, które w Ofercie wprost udzielają gwarancji jakości. 
  3. Gwarancja jakości nie dotyczy zakupów ratalnych. 
  4. Gwarancja jakości jest warunkowa i udzielana jest trwa 6 miesięcy od daty zakupu Produktu. 
  5. Z Gwarancji jakości można skorzystać pod warunkiem zrealizowana w całości Produktu, w tym między innymi uczestnictwo w 100% zajęć indywidualnych lub grupowych, przerobienie wszystkich materiałów dolączonych do Produktu.

§20 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. W czasie trwania siły wyższej, Strony umowy zwolnione będą od wszelkiej odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
    2. Przez „siłę wyższą” należy rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
    3. W sytuacji, gdy Klient jest spoza kraju Sprzedawcy, powinien poinformować  o tym Sprzedawcę, wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie, żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go przepisami.
    4. W ramach korzystania z Produktów zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
    5. W Ofercie oraz w Sklepie mogą pojawiać się komunikaty o charakterze marketingowym, w tym w szczególności o następującej treści:
      1. “Uzykaj przychody rzędu 500 tys. zł – 1 mln zł w swoim eksperckim biznesie online/offline bez wypalenia zawodowego, w zgodzie ze sobą;
      2. “Zrobisz z firmy narzędzie do życia”;
      3. “Twój pierwszy milion”;
      4. “Przebij szklany sufit 500 000 zł przychodu w 2025 roku i zacznij generować potwtarzalny przychod w swojej firmie”
      5. inne, podobne do wskazanych w punkcie a-c powyżej. 
    6. Komunikaty wskazane w ustępie 5 powyżej stanowią komunikaty marketingowe, nie stanowią zobowiązania umownego Sprzedawcy, o ile nie wskazano inaczej. W zakresie w jakim przedmiotem umowy jest usługa zawarta między stronami umowa nie jest umową o rezultatu, lecz starannego działania. 
    7. Polubowne rozpatrywanie sporów i rozpatrywania reklamacji. Konsument ma możliwość zwrócenia się do:
      1. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
      2. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
      3. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy; 

    lub ma prawo skorzystać z platformy ODR. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami  http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR nie przyjmuje nowych skarg od 20.03.2025 r.. Platforma ODR zostanie zlikwidowana z dniem 20.07.2025 r.

    1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany te wymuszają na Sprzedawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez Sprzedawcę. 
    2. Do Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję Regulaminu obowiązującego w dacie zawarcia przez Klienta Umowy.
    3. Prawem właściwym jest prawo polskie z zastrzeżeniem ust. 10.
    4. Sądem właściwym jest sąd polski z zastrzeżeniem ust. 10.
    5. W przypadku Klienta będącego konsumentem, postanowienia Regulaminu nie pozbawiają konsumenta ochrony przyznanej przez przepisy prawa państwa jego zwykłego pobytu, których nie da się wyłączyć na podstawie umowy. W przypadku gdy przepisy, które obowiązują w państwie konsumenta są dla niego bardziej korzystne, a przepisów tych nie można wyłączyć w drodze umowy, to znajdą one zastosowanie w umowie zawartej między Klientem a Sprzedawcą.
    6. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych uregulowane są w Polityce prywatności. 
    7. Załączniki do Regulaminu:
      1. Załącznik nr 4 – Zasady weryfikowania i moderowania Treści
      2. Załącznik nr 5 – Regulamin Szkoły Prezesek 

     stanowią jego integralną część.

    1. Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2025 r. 

    Nota prawna

    Niniejszy regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Jego bezprawne wykorzystanie, w tym kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie na stronach internetowych może skutkować odpowiedzialnością prawną (cywilną lub karną).

ZAŁĄCZNIKI

×
×

Koszyk