Pokażę Ci, jak nawiązać współpracę z takimi ludźmi oraz jak delegować zadania, aby Twoje cele były zrealizowane.
Nawet jeśli jesteś soloprzedsiębiorcą i nie planujesz zatrudniać.
Kurs „Rekrutacja Zatrudnienie Delegowanie w mikro i małej firmie (nawet jeśli jesteś soloprzedsiebiorcą)” już od 1497 zł!
Kurs online
Czyli oddaję w Twoje ręce NAGRANE lekcje ze sprawdzonym procesem rekrutacji, zatrudniania i delegowania, które pomogą Ci znaleźć odpowiednie osoby do współpracy.
I uchronią Cię przed popełnieniem błędów, które mogą kosztować Cię setki tysięcy złotych.
Mnie kosztowały ponad pół miliona.
A skoro jak już popełniłam te błędy, to Ty nie musisz (za to możesz uczyć się na moich).
Zobacz, co dostajesz w pakiecie (tak w skrócie):
W tym Gosi, Dawidowi i Asi, którzy chcą Ci coś powiedzieć ↓
Wartość treningu: 247 zł
Wartość treningu: 997 zł
Wartość treningu: 497 zł
Wartość treningu: 997 zł
Wartość treningu: 197 zł
Wartość treningu: 497 zł
Wartość treningu: 497 zł
Wartość treningu: 297 zł
Cześć, nazywam się Danuta Piasecka i od 13 lat pomagam przedsiębiorcom zarabiać więcej.
Jestem mentorką i doradczynią biznesową z ponad 11 tysiącami godzin pracy z mikroprzedsiebiocami.
Dla siebie i swoich klientów pozyskałam zlecenia o wartości ponad 63 mln zł.
A realizacja tych zleceń wymagała ścisłej współpracy z ludźmi i zorganizowanego zespołu.
Co więcej, w szczytowym momencie działania swojej firmy zatrudniałam 30 osób i wiem jak słabej jakości współprace wpływą na zysk firmy.
Zaledwie jedna współpraca z NIEODPOWIEDNIĄ osobą wystarczyła, abym musiała zaczynać biznes od początku. Straciłam kontrakt na prawie 1 mln zł i zostałam z karami do zapłacenia.
Współpraca z zaledwie jedną ODPOWIEDNIĄ osobą przyniosła mi w niecałe dwa lata ponad 3 mln przychodu (z czego ok. 70% stanowił zysk).
Dlatego właśnie stworzyłam kurs Rekrutacja, Zatrudnienie, Delegowanie w mikro i małej firmie (nawet jeśli jesteś soloprzedsiebiorcą).
Choć przyznaję, że to kurs, którego w ogóle nie planowałam.
Powstał na prośbę moich klientów, którzy mają już dość poświęcania życia dla pracy, ale nie wiedzą, jak podejść do tematu rekrutacji, zatrudnia i delegowania tak, aby nie tracić czasu, pieniędzy i energii na nieudane współprace.
Często słyszę od innych przedsiębiorców pytania…
„Danka, jak ty to robisz, że masz takie fajne relacje ze swoim zespołem?”
„Jak to robisz, że wyjeżdżasz kilka razy do roku, masz czas na hobby?”
“Jak to robisz, że masz czas zrobić trening, a jednocześnie jesteś cały czas dostępna dla swoich klientów?”
Nie da się odpowiedzieć na te pytania jednym zdaniem, dlatego pomyślałam sobie, że opowiem o tym w kursie, w którym przeprowadzę cię przez proces…
“Tą od wszystkiego”, która prowadzi cię na skraj wypalenia zawodowego, a nawet depresji.
Dodatkowo przestaniesz zastanawiać się, czy to na pewno jest odpowiedni moment na zatrudnienie, bo w kursie znajdziesz kalkulatory, które pomogą ci to sprawdzić.
Oczywiście możesz sama popełniać błędy i płacić swoim czasem, zdrowiem i niemałymi pieniędzmi za nieudane współpracę, które prędzej czy później i tak się zakończą.
Ale czy nie wolałabyś wydać tych pieniędzy inaczej? Spędzić czas z rodziną? Odpocząć i się zrelaksować zamiast dokładać sobie zmartwień?
(Poniższe opinie pochodzą od moich klientów, dla których stworzyłam ten kurs jako dodatek do innych moich programów. Wszystkie opinie są zweryfikowane i pochodzą od osób, które przerobiły pierwszą wersję kursu.)
Mój biznes przez lata był budowany w oparciu o współprace z ludźmi.
Wydałam na nieudane rekrutacje ponad 500 tyś. zł.
Ponad 200 tyś. wydałam na wszystkie kursy i szkolenia, które pokazały mi, że można było działać inaczej.
Mogło się skończyć na 200 tyś. zł, ale dodając do tego koszty związane z nietrafionymi współpracami, wydałam łącznie 700 tyś. aby dziś budować zespół, jakiego potrzebuję i jaki wspiera moje działania, zamiast je ograniczać.
Mam bardzo dużo wniosków i danych, masę popełnionych błędów.
Wiem, co działa, a czego nie warto robić.
Więc zamiast popełniać moje błędy, możesz się na nich uczyć i w kilka godzin, za zaledwie ułamek moich kosztów ZDOBYĆ wiedzę, którą ja zdobywałam latami.
Nie jestem osobą, która przeczytała 5 książek o zatrudnianiu i robi z siebie teraz wielkiego eksperta w tym zakresie.
Powiem więcej, w ogóle nie jestem ekspertem w temacie zatrudniania.
Jestem absolwentką MBA i zagorzałym praktykiem.
Jestem przedsiębiorcą tak jak Ty, dlatego bardzo dobrze wiem, z czym się wiąże rekrutacja osoby do współpracy.
Moja wiedza to teoria połączona z praktyką własną (w tym błędami na kwotę 500 tys. zł) oraz z 11 tysiącami godzin współpracy z mikroprzedsiębiorcami, w której pełniłam rolę doradczyni biznesowej.
Moja wiedza to również godziny spędzone na certyfikowaniu się z narzędzi wspomagających budowanie i utrzymanie skutecznych zespołów.
To setki wykonanych i skonsultowanych badań MaxieDISC oraz FRIS – narzędzi, które wykorzystuję w codziennej pracy do bycia jeszcze lepszym szefem i liderem.
W każdym module znajdziesz krótkie, kilkuminutowe lekcje, ćwiczenia do wykonania i praktyczne zadania, które dają natychmiastowe efekty.
Do tego otrzymasz również 8 kart pracy (po jednej do każdego treningu).
Nie musisz się martwić o porządek w notatkach!
Które pozwolą Ci zautomatyzować część zadań, które obecnie robisz sama (m.in. odpowiadanie na maile, odpowiadanie na komentarze w Social Mediach, umawianie spotkań)
Konkretne narzędzia, proste i szybkie instrukcje, gotowe szablony, sprawdzone metody, poukładany proces rozpoczynania nowej współpracy!
5 spotkań na żywo online w formie 3-dniowych warsztatów.
To Twoja praca pod moim okiem i z moim wsparciem.
Każde spotkanie kończysz z konkretnie wykonaną pracą, np. rozpisanymi ścieżkami rozwoju pracowników, zaplanowanym onboardingiem, ustaloną formą kontroli i rozliczania z pracy.
1. Księgowa, która podpowie, jaka forma współpracy będzie dla Ciebie najkorzystniejsza
2. Prawniczka, która podpowie o jakich zapisach w umowie nie możesz zapomnieć, aby zabezpieczyć swoje know how
3. Właścicielka agencji Wirtualnych Asystentek, która podpowie, jak znaleźć WA
grupa zostanie uruchomiona po pierwszym spotkaniu na żywo oraz zamknięta miesiąc po ostatnim spotkaniu na żywo.
Podczas kursu i naszych spotkań stworzyć ogłoszenie o pracę, które osobiście sprawdzę i dam Ci feedback w formie personalizowanego video.
Kurs przygotowała doświadczona mentorka i doradczyni biznesowa
Co ważne, materiały będą uzupełniane według potrzeb kursantów.
Wartość wszystkich narzędzi, to grubo ponad dziesięć tysięcy złotych. Plus oszczędność Twojego czasu, której nie da się wycenić.
I ta cena to nie jest mój wymysł.
Jeśli masz na koncie choć jedną nieudaną rekrutacj,ę to wiesz, że koszt z tym związany jest kilkukrotnie wyższy od wartości tych treningów.
Pewnie teraz zastanawiasz się…
Uspokajam, że na pewno stać Cię na niego.
Jest to zaledwie 25% jego wartości. I to nie licząc narzędzi!
Uwaga! Jeśli prowadzisz firmę za granicą, figurujesz w rejestrze VIES i chcesz fakturę na firmę, to napisz do nas przed zakupem na adres nieczekaj@zwiekszajzyski.pl
Jeśli w ciągu 30 dni od zakupu uznasz, że wiedza z kursu nie daje Ci efektów, to napisz do mnie, a ja zajrzę do Twoich uzupełnionych kart pracy i wspólnie sprawdzimy, dlaczego nie masz efektów.
Wystarczy, że do mnie napiszesz maila. Serio.
Podczas warsztatu przygotujesz się do świadomego zatrudnienia lub współpracy np. z Wirtualną Asystentką.
Przygotujesz listę zadań do delegowania, stworzysz profil pracownika, a nawet przygotujesz ogłoszenie o pracę.
Podczas warsztatu przygotujesz się do wdrożenia pracownika na wybrane stanowisko.
Podczas warsztatu nauczysz się projektować ścieżki rozwoju pracowników (i swoją).
Podczas warsztatu stworzysz dostosowany pod siebie system monitoringu pracy osób, z którymi współpracujesz (i swój).
Podczas warsztatu zaplanujesz proces offboardingu pracownika, czyli zakończenia współpracy.
Aktualna cena jest ceną promocyjną, obowiązującą do 23 listopada 2024 r. do północy.
Jeśli nie lubisz tracić najlepszych okazji i chcesz zaoszczędzić kilka tysięcy złotych, to podejmij decyzję dziś i od razu po zakupie zacznij pracować z kursem.
Teraz pewnie zastanawiasz się, czy to na pewno dobry moment do zakupu.
Może łudzisz się jeszcze, że sama sobie poradzisz.
Tyle, że jeśli do tej pory sama sobie nie poradziłaś z tym tematem, to istnieje małe prawdopodobieństwo, że nagle będziesz wiedziała co dokładnie masz robić.
A czas i tak upłynie.
Możesz czekać, aż sytuacja sama się zmieni (a i tak sama na pewno się nie zmieni), a możesz podjąć działanie i sama ją zmienić.
Już za kilka minut możemy zobaczyć się w kursie.
Owszem jest, bo to twarda biznesowa wiedza. Kiedy ją wdrożysz zaczniesz zarabiać, więc lepiej potraktować to, jako inwestycję w siebie. Weź też pod uwagę, że z czasem cena wzrośnie, bo pojawi się więcej materiałów i dokładniejsze instrukcje.
Wiem, że nie każdy zawsze pojawi się na żywo. Dlatego wszystkie tego typu materiały pojawią się również na platformie i będziesz mieć do nich stały dostęp.
Materiały są w formie video oraz plików pdf.
Nie musisz przerobić wszystkich materiałów, aby zobaczyć pierwsze efekty. Wystarczy, że skupisz się na swoim największym obecnym wyzwaniu biznesowym.
Obecnie na platformie znajdziesz nagrania ponad 60 zakończonych szkoleń biznesowych Edulive (ponad 100 godzin konkretnych wskazówek i narzędzi), 12 zakończonych wyzwań, w których krok po kroku prowadzę Cię przez dane zagadnienie biznesowe, nagrania.
Nie. Inkubator Zysków to wdrażanie wiedzy biznesowej w życie.
Tak, oczywiście.
Dostęp do platformy przyznawany jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności.
Dostęp do materiałów otrzymujesz na okres, w którym opłacasz dostęp.
Tak, możesz zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili. Dostęp do materiałów będzie aktywny do końca Twojego okresu rozliczeniowego.
Nie ma żadnych dodatkowych kosztów związanych z subskrypcją.
Nie. Jeśli wybrałaś pakiet miesięczny, to płatności zostaną pobrane automatycznie z karty podanej przy płatności.
Napisz do mnie na adres nieczekaj@zwiekszajzyski.pl