Ruszyła sprzedaż!
KURSOKSIĄŻKA “Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy” z którą opracujesz indywidualny plan działania na zwiększenie zysków w Twojej firmie.
KURSOKSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE
Być może zastanawiasz się teraz czy ta pozycja jest dla Ciebie i zadajesz sobie pytanie “Jakich efektów mogę spodziewać się po przeczytaniu tej kursoksiążki?”.
To nie jest zwykła książka. To kursoksiążka, czyli kurs w formie książki.
Kursoksiążka jest ułożona w taki sposób, abyś mógł jednocześnie czytać, uczyć się i praktykować.
W każdym rozdziale zachęcam Cię do przemyśleń i odpowiedzi na pytania nawiązujące do omawianego tematu. Po każdym rozdziale dotyczącym danego etapu Design Thinking masz do wykonania konkretne zadanie (związane z tym etapem).
Na koniec książki otrzymujesz przepis na konkretny plan działania, czyli 7-dniowy sprint, podczas którego przejdziesz przez każdy etap myślenia projektowego, kończąc z przetestowanym pomysłem na nowy produkt lub usługę, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.
A to wszystko uzupełnione kursem towarzyszącym online!
Wystarczy, że:
i efekt murowany – zaczniesz zarabiać więcej! O wiele, wiele więcej.
STOP wdrażaniu nikomu niepotrzebnych rozwiązań. STOP przepalania czasu i budżetu. Ale i STOP wypaleniu zawodowemu, które jest nieuniknione, jeśli od tygodni, miesięcy czy też lat Twoje działania nie przynoszą efektów.
Pieniądze można odrobić, czasu niestety nie.
Zwiększ swoją wydajność, szybko realizuj dobre pomysły i jeszcze szybciej wycofuj się z tych nietrafionych!
Projektuj rozwiązania pod klientów. Zacznij uwzględniać powody, kryteria i ich potrzeby zakupowe. Skończ sprzedawać i spraw, aby klienci sami kupowali.
*Przedsprzedaż oznacza, że kupujesz książkę teraz, ale wysyłka odbędzie się w dniu premiery, tj. 10.05.2022 r.
Dla kogo?
Jeżeli myślisz o tym, by w swojej – małej lub większej – firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.
Design Thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom to podejście do biznesu nie jest przypisane wyłącznie do wielkich korporacji.
Pracować w duchu Design Thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększaniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.
Autorka /8
Profil czytelnika i kursanta /11
Wprowadzenie /13
Weź udział w bezpłatnym kursie online /15
Co znajdziesz w kursoksiążce /15
Bohaterzy kursoksiążki /16
Jak pracować z kursoksiążką /16
Czego potrzebujesz do pracy z kursoksiążką /17
Słownik pojęć /18
01 _Wprowadzenie do Design Thinking /21
Definicja Design Thinking /24
Proces projektowania metodą Design Thinking /25
Twórcy Design Thinking /26
Trzy perspektywy Design Thinking /27
Podejście myśleniem projektowym vs. podejście klasyczne do biznesu /30
Podsumowanie /33
02_Zwiększenie zysków Twojej firmy /35
Czym jest zysk /38
Błędy, które nie pozwalawją Ci zwiększać zysków /38
Analiza potencjału zysku Twojej firmy /51
Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy /60
Podsumowanie /61
03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań /65
Cel projektu /67
Dekalog projektanta /69
Przygotowanie do projektu /71
Podsumowanie /75
04_Empatia /77
Cel etapu /79
Główne wyzwanie /79
Przebieg etapu /80
Metody i narzędzia badawcze /85
Zadanie do wykonania /104
Podsumowanie /106
05_Synteza /107
Cel etapu /109
Główne wyzwanie /109
Przebieg etapu /109
Wyzwanie projektowe /114
Efekty /114
Narzędzia /114
Zadanie do wykonania /118
Podsumowanie /119
06_Generowanie pomysłów /121
Cel etapu /123
Główne wyzwanie /123
Przebieg etapu /123
Narzędzia do generowania pomysłów /124
Narzędzia dodatkowe /126
Narzędzia selekcji /128
Zadanie do wykonania /132
Podsumowanie /133
07_Prototypowanie /135
Cel etapu /137
Główne wyzwanie /137
Przebieg etapu /137
Narzędzia /138
Zadanie do wykonania /139
Podsumowanie /140
08_Testowanie /141
Cel etapu /143
Główne wyzwanie /143
Przebieg etapu /143
Testowanie prototypów /144
Karta informacji zwrotnej /146
Zadanie do wykonania /146
Podsumowanie /148
09_Zakończenie projektu /149
10_Przygotowanie do wdrożenia /155
Szablon modelu biznesowego /157
Podsumowanie /165
Szablon Lean /167
Podsumowanie /173
Oferta /175
Przedsprzedaż /180
Crowdfunding /181
Zadanie do wykonania /182
Podsumowanie /185
11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) /189
Przygotowanie do sprintu /191
Dzień 1 /194
Dzień 2 /197
Dzień 3 /203
Dzień 4 /206
Dzień 5 /209
Dzień 6 /211
Dzień 7 /214
Zakończenie sprintu /216
Minikampania marketingowa /217
Podsumowanie /221
Grupa Mastermind /227
Checklista etapu Empatii /229
Checklista etapu Syntezy /230
Checklista etapu Generowania pomysłów /230
Checklista etapu Prototypowania /230
Checklista etapu Testowania /230
Kampanie marketingowe — polecane źródła /231
Karta wniosków /232
Gallupowa Aktywatorka i Odkrywczyni, która wszędzie i w każdym dostrzeże potencjał zwiększania zysków i pokaże, jak go wykorzystać.