Ruszyła sprzedaż!

Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe
szybko i skutecznie!

KURSOKSIĄŻKA „Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy” z którą opracujesz indywidualny plan działania na zwiększenie zysków w Twojej firmie.

Cena kursoksiążki: 69 zł (+koszt wysyłki 15 zł)

KURSOKSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE

Co da Ci ta kursoksiążka?

Być może zastanawiasz się teraz czy ta pozycja jest dla Ciebie i zadajesz sobie pytanie  „Jakich efektów mogę spodziewać się po przeczytaniu tej kursoksiążki?”.

To nie jest zwykła książka. To kursoksiążka, czyli kurs w formie książki.

Kursoksiążka jest ułożona w taki sposób, abyś mógł jednocześnie czytać, uczyć się i praktykować.

W każdym rozdziale zachęcam Cię do przemyśleń i odpowiedzi na pytania nawiązujące do omawianego tematu. Po każdym rozdziale dotyczącym danego etapu Design Thinking masz do wykonania konkretne zadanie (związane z tym etapem).

Na koniec książki otrzymujesz przepis na konkretny plan działania, czyli 7-dniowy sprint, podczas którego przejdziesz przez każdy etap myślenia projektowego, kończąc z przetestowanym pomysłem na nowy produkt lub usługę, dzięki którym zwiększysz zyski Twojej firmy.

A to wszystko uzupełnione kursem towarzyszącym online!

Wystarczy, że:

  • będziesz czytał wnikliwie,
  • wykonasz zadania,
  • przeprowadzisz sprint,
  • wdrożysz trafione rozwiązania na rynek,

i efekt murowany – zaczniesz zarabiać więcej! O wiele, wiele więcej.

Oszczędność pieniędzy i czasu

STOP wdrażaniu nikomu niepotrzebnych rozwiązań. STOP przepalania czasu i budżetu. Ale i STOP wypaleniu zawodowemu, które jest nieuniknione, jeśli od tygodni, miesięcy czy też lat Twoje działania nie przynoszą efektów.

Szybsze działanie

Pieniądze można odrobić, czasu niestety nie.
Zwiększ swoją wydajność, szybko realizuj dobre pomysły i jeszcze szybciej wycofuj się z tych nietrafionych!

Większe zyski

Projektuj rozwiązania pod klientów. Zacznij uwzględniać powody, kryteria i ich potrzeby zakupowe. Skończ sprzedawać i spraw, aby klienci sami kupowali.

*Przedsprzedaż oznacza, że kupujesz książkę teraz, ale wysyłka odbędzie się w dniu premiery, tj. 10.05.2022 r.

Dla kogo?

Dla każdego mikroprzedsiębiorcy, który chce:

  • zarabiać więcej,
  • budować stabilną firmę,
  • tworzyć produkty i usługi, których ludzie potrzebują,
  • rozwijać zawodowo siebie i firmę,
  • sprzedawać swoje rozwiązania,
  • być postrzeganym jako ekspert w branży,
  • osiągać założone cele biznesowe,
  • wzmacniać kompetencje niezbędne do bycia skutecznym,

po to, aby:

  • zwiększać zyski firmy,
  • zwiększać pewność siebie,
  • pracować na własnych zasadach,
  • mieć poczucie bezpieczeństwa,
  • być wolnym finansowo,
  • osiągać konkretne wyniki,

a jednocześnie mierzy się z:

  • brakiem czasu,
  • brakiem odpowiednich ludzi do współpracy,
  • brakiem twardej wiedzy biznesowej,
  • brakiem klientów,
  • brakiem wiedzy o potrzebach klientów,
  • brakiem pomysłów na nowe produkty i/lub usługi,
  • brakiem satysfakcjonujących zarobków w stosunku do czasu spędzonego w pracy,
  • spadkiem motywacji do działania z uwagi na brak efektów,
  • poczuciem marnowania czasu i pieniędzy na pomysły, które się nie sprawdzają na rynku,
  • brakiem budżetu na inwestycje,
  • strachem przed porażką biznesową.

O kursoksiążce

Jeżeli myślisz o tym, by w swojej – małej lub większej – firmie działać szybciej, a tym samym skuteczniej i z większym zyskiem, ta kursoksiążka jest dla Ciebie.

Design Thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom to podejście do biznesu nie jest przypisane wyłącznie do wielkich korporacji.

Pracować w duchu Design Thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększaniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów i jeszcze szybszym wycofywaniu się z tych nietrafionych.

Spis treści

Autorka /8

Profil czytelnika i kursanta /11

Wprowadzenie /13

Weź udział w bezpłatnym kursie online /15

Co znajdziesz w kursoksiążce /15

Bohaterzy kursoksiążki /16

Jak pracować z kursoksiążką /16

Czego potrzebujesz do pracy z kursoksiążką /17

Słownik pojęć /18

01 _Wprowadzenie do Design Thinking /21

Definicja Design Thinking /24

Proces projektowania metodą Design Thinking /25

Twórcy Design Thinking /26

Trzy perspektywy Design Thinking /27

Podejście myśleniem projektowym vs. podejście klasyczne do biznesu /30

Podsumowanie /33

02_Zwiększenie zysków Twojej firmy /35

Czym jest zysk /38

Błędy, które nie pozwalawją Ci zwiększać zysków /38

Analiza potencjału zysku Twojej firmy /51

Myślenie projektowe szansą na zwiększenie zysków Twojej firmy /60

Podsumowanie /61

03_Projekt: proces projektowania nowych rozwiązań /65

Cel projektu /67

Dekalog projektanta /69

Przygotowanie do projektu /71

Podsumowanie /75

04_Empatia /77

Cel etapu /79

Główne wyzwanie /79

Przebieg etapu /80

Metody i narzędzia badawcze /85

Zadanie do wykonania /104

Podsumowanie /106

05_Synteza /107

Cel etapu /109

Główne wyzwanie /109

Przebieg etapu /109

Wyzwanie projektowe /114

Efekty /114

Narzędzia /114

Zadanie do wykonania /118

Podsumowanie /119

06_Generowanie pomysłów /121

Cel etapu /123

Główne wyzwanie /123

Przebieg etapu /123

Narzędzia do generowania pomysłów /124

Narzędzia dodatkowe /126

Narzędzia selekcji /128

Zadanie do wykonania /132

Podsumowanie /133

07_Prototypowanie /135

Cel etapu /137

Główne wyzwanie /137

Przebieg etapu /137

Narzędzia /138

Zadanie do wykonania /139

Podsumowanie /140

08_Testowanie /141

Cel etapu /143

Główne wyzwanie /143

Przebieg etapu /143

Testowanie prototypów /144

Karta informacji zwrotnej /146

Zadanie do wykonania /146

Podsumowanie /148

09_Zakończenie projektu /149

10_Przygotowanie do wdrożenia /155

Szablon modelu biznesowego /157

Podsumowanie /165

Szablon Lean /167

Podsumowanie /173

Oferta /175

Przedsprzedaż /180

Crowdfunding /181

Zadanie do wykonania /182

Podsumowanie /185

11_Konkretny plan działania na zwiększenie zysków Twojej firmy (7-dniowy sprint) /189

Przygotowanie do sprintu /191

Dzień 1 /194

Dzień 2 /197

Dzień 3 /203

Dzień 4 /206

Dzień 5 /209

Dzień 6 /211

Dzień 7 /214

Zakończenie sprintu /216

Minikampania marketingowa /217

Podsumowanie /221

Grupa Mastermind /227

Checklista etapu Empatii /229

Checklista etapu Syntezy /230

Checklista etapu Generowania pomysłów /230

Checklista etapu Prototypowania /230

Checklista etapu Testowania /230

Kampanie marketingowe — polecane źródła /231

Karta wniosków /232

O autorce

Danuta Piasecka

Gallupowa Aktywatorka i Odkrywczyni, która wszędzie i w każdym dostrzeże potencjał zwiększania zysków i pokaże, jak go wykorzystać.

  • Aktywna moderatorka Design Thinking.
  • Przedsiębiorczyni.
  • Absolwentka studiów MBA.
  • Doradczni biznesowa z bogatym doświadczeniem (ponad 11 tysięcy godzin pracy z klientem, ponad 50 mln zł wartości pozyskanych zleceń) w zakresie tworzenia i wdrażania planów oraz strategii rozwoju firm i zwiększania ich potencjału zarobkowego.

Kup kursoksiążkę

×
×

Koszyk